29     Poprzednia strona Spis treści Nastepna strona     NIEZŁY WYCISK: Grand Theft Auto Vice City



Paweł "Gonzo" Kazimierczak


Witam wszystkich maniaków GTA Vice City! Odpoczęliście? Nie? Cóż, odprężycie się przy grze. To druga, a zarazem ostatnia część imadła. Nie zgłębiam w nim tajników przejścia GTA na 100%, a tylko najważniejsze misje. Powodzenia!



RUB OUT
$50 000
Razem z Lance`em odpłacisz się Diaz`owi. Dostajesz dobrą broń, więc o nic się nie martw. Misja jest nad podziw prosta i jedyną radą jest to, żebyś strzelał w głowę. Aha, i najlepiej do Diaza dobrać się wchodząc przez drugie od góry wejście.

Nawet ekran ładujšcy jest w klimacie lat 80- tych.


SHAKE DOWN
$2000
Trzeba pokazać ludziom, kto naprawdę rządzi Vice City. Jedź do galerii handlowej i wybij oznaczone na mapie szyby. Przy okazji napatoczy Ci się kilku gliniarzy. Dwie pieczenie na jednym ogniu.

BOMBS AWAY!
$2000
Ta misja zyskuje na stopniu trudności, "dzięki" tragicznemu sterowaniu i braku celownika. Musisz małym samolocikiem zrzucić bomby na trzy jachty i samochód. Niestety wszystko metodą chybił - trafił. Staraj się celować przed pojazd, mi to pomogło.

NAVAL ENGAGEMENT
$4000
Z pozoru łatwe zadanie w końcowej fazie przeistacza się w prawdziwe piekło. Przed pojechaniem do Rico zaopatrz się w snajperkę. Z pokładu łódki zdejmij headshotami wszystkich na brzegu. Następnie z dystansu zestrzel ludzi wokół budynku. Weź teczkę z pomostu, a następnie dwie leżące koło domu. Zestrzel kolejnych dwóch frajerów. Wracaj jachtem, bo droga z tyłu zabudowań otoczona jest przez gliny. Na brzegu postaraj się o jakąś brykę. Teraz czeka Cię szaleńcza ucieczka przed policją i satysfakcja z wykonanej misji.

BAR BRAWL $4000
Trzeba zmienić ochronę pewnego baru. Jedź na miejsce i uspokój ochroniarzy. Właściciel poleci Ci, abyś załatwił sprawę z firmą ochroniarską. Jedź na miejsce i z samochodu zastrzel wszystkich. Następnie, nawet zbytnio się nie spiesząc, pojedź za motocyklistami w pobliże latarni morskiej. Pogruchocz im kości.

DIRTY LICKIN`S
$5000
Zabawisz się trochę w strzelanie do kaczek. Owymi kaczkami są Kubańczycy. Leć na górę budynku, uklęknij i mierz w głowy. Po chwili przybędą posiłki, ale jako snajper dasz sobie radę.

TROJAN VOODOO
$10 000
Dla odmiany misja przeciwnego gangu. Ukradnij samochód Voodoo i jedź na miejsce. Oczyść fabrykę z tubylców i załóż bomby. Uciekaj przez schody na zewnątrz. Z bezpiecznej odległości podziwiaj, jak się smażą narkotyki.

LOVE JUICE
$2000
Trzeba chłopakom z zespołu załatwić rozrywkę: prochy i dziewczynę. Jedź do dilera po pierwszy punkt programu. Niestety ów człowiek okazuje się złodziejem. Pędź za nim (najlepiej na motorze) i załatw zdrajcę. Potem pojedź po Mercedes (to dziewczyna) i w półtorej minuty wróć do chłopaków.

COP LAND
$10 000
Razem z Lance`em musisz wykiwać policję. Najpierw spraw, aby poziom zainteresowania Tobą wynosił dwie gwiazdki. Potem jak po sznurku zaprowadź gliny do garażu; tak, aby dwóch policjantów i Lance byli pod jednym dachem. Będąc już w przebraniu pojedź do centrum handlowego, podłóż bombę i uciekaj do domu mając na karku pięć gwiazdek. Doprawdy niema tu miejsca na błąd.

CHECK OUT AT THE CHECK IN
$8000
Jedź na lotnisko I weź snajperkę. Ustaw się w odpowiedniej odległości, uklęknij i obserwuj kobietę z fantazyjną różową strzałką nad głową. Gdy skończy konwersację, zastrzel jej współrozmówcę. Zabierz jego teczkę. Wyjdź na zewnątrz najbliższą bramką i szybko zgarnij swoją broń. Wsiadaj w jakiś samochód, jadąc uważaj w okolicach parkingu przy lotnisku, bo wyjadą na Ciebie dwie limuzyny i zaczną Cię ostrzeliwać. Omiń je i udaj się na drugi koniec miasta, do Ammu-Nation.

PSYCHO KILLER
$4000
Trzeba zabić przebierańca. Proste. Jedź za nim i doprowadź do tego, aby jego auto zaczęło się palić. Wówczas "on" wysiądzie, a wtedy go przejedź.

ALLOY WHEELS OF STEEL
$1000
Aby wstąpić do grona motocyklistów musisz wygrać wyścig. Nie jest to trudne zadanie, gdyż Twoi przeciwnicy jeżdżą dość beztrosko i z wielką ochotą poznają fakturę najbliższej ściany tudzież lakier jakiegoś samochodu. Nie możesz za to strzelać do innych uczestników wyścigu, bo misja nie będzie uznana.

MESSING WITH THE MAN
$2000
Trzeba wywołać jak największy chaos w mieście. Najlepiej jest rozwalać kolejne radiowozy. Po zniszczeniu policyjnego helikoptera zadanie powinno być wykonane. Jest jednak haczyk. Po przejściu misji nie znika wskaźnik zainteresowania glin. Szukaj w mieście gwiazdek, aby go zniwelować albo pojedź do hacjendy i zapisz grę. Po ponownym uruchomieniu policja nie będzie Cię gonić.

HOG TIED
$4000
Bierz najszybszy motor i jedź w kierunku Ammu-Nation. Wjedź na pełnej prędkości na schody i przeskocz na zaplecze sklepu. Następnie zeskocz na niższy poziom i bierz zlecony motor. Jedź do białych schodów (naprzeciwko budynku, na który skakałeś na początku) i zeskocz na jezdnię. Uważaj na chcące Cię uszkodzić furgonetki i zwróć pojazd na miejsce.

PUBLICITY TOUR
$8000
Banał. Jedź samochodem tak długo, aż rozbroją bombę. Trwa to około trzech rzeczywistych minut. Potem odwieź ich na koncert i już!

V.I.P.
$1000
Musisz wykupić firmę taksówkową. Najpierw doprowadź do tego, aby klient wysiadł. Najprościej, strzelając w konkurencję. Potem spokojnie odwieź V.I.P. na lotnisko.

No co? Mafioso nie może kochać kultury?


FRIENDLY RIVALRY
$2000
Konkurencja ma za dużo taksówek w mieście. Bierz TIR- a i zniszcz trzy z nich.
CABMAGGEDON
$5000
Fajna nazwa. Jedź na wyznaczone miejsce i zatrąb. Wyjedzie na Ciebie około siedem taksówek. Musisz przez minutę przeżyć. Od strony muru jest małe przejście. Na piechotę opuszczasz plac i masz spokój. Teraz wsiadaj w jakąś ciężarówkę i rozwal "tygrysa". I tu też jest uproszczenie. Nie wchodź na plac, a podjedź do bramy od zewnątrz. Taksówka będzie uderzać w bramę, aż wybuchnie. To jest ostatnia misja dla Kaufmann Cabs.

DISTRIBUTION
$teoretycznie ile chcesz
Rozprowadzasz po mieście swoje lody. Nie wiem ile trzeba mieć, aby zaliczyć misję; mi się udało przy 55 sprzedanych sztukach. W związku z tym, że z kilkoma sprzedanymi lodami rośnie zainteresowanie Tobą policji, ustaw się przed Pay`n`Spray i po prostu wjeżdżaj tam, gdy się pojawi radiowóz.

SPILLING THE BEANS
$2000
Jedź do Malibu, potem na statek, następnie do swojej nowej firmy. Koniec. Prawda, że proste?

HIT THE COURIER
$5000
Jedź natychmiast do portu. Poczekaj aż kurier wyląduje i jedź za nim. Przyblokuj jego samochód, wysiądź i rozwal kuriera oraz obstawę. Zabierz teczkę i jedź do swojego świeżego przybytku.

CHECKPOINT CHARLIE
$5000
Niczym w "Dniu świstaka" powtarzałem tę misję chyba z setkę razy. Strasznie frustrujące. Bierzcie łódź po lewej (łatwiej się steruje) i gazu! Kilkanaście prób zleci Wam na poznaniu trasy, a początek drogi (trzy wyskocznie) jest najtrudniejszy. Praktycznie wszystko zależy od fartu. Mi przy PRAWIE idealnym przejeździe zostało na liczniku ok. 10 sekund. Aha, przy tej misji z nerwów rozwaliłem klawiaturę, ale mną się nie sugerujcie.

Trzej muszkieterów. Czy aby na pewno?


POLE POSITION
$0
Jeśli kupicie ten klub ze striptizem to metodą na jego przejście jest roztrwonienie $600 u tancerki na zapleczu. Ja to nazywam przerwą na herbatę.

NO ESCAPE?
$1000
Ta misja uaktywnia się dopiero po zakupie Malibu za, bagatela, 120 000 zielonych. Jedź na komisariat, przebierz się, weź kartę i uwolnij Cam`a. Przygotuj się na ostrą rozwałkę. Jak najszybciej wychodź z komisariatu, wsiadaj do tego, czym przyjechałeś i pędź do lakiernika z czterema gwiazdami na karku. Potem spokojnie odwieź Cam`a do domu. W czasie pobytu na komisariacie uważaj na Jones`a - jego śmierć kończy misję.

THE SHOOTIST
$2000
Jedź do Ammu-Nation. Tam dostaniesz zadanie: polega ono na wykazaniu się w strzelaniu do ruszających się celów. Nie jest to trudne zadanie, a rekord do pobicia to tylko 60 punktów. Miłe urozmaicenie.

THE DRIVER
$3000
Trochę naciągane: koleś zgodzi się być Twoim kierowcą, jeżeli pokonasz go w wyścigu. Najprościej jest wyeliminować go na początku powodując, aby wjechał na latarnię (zresztą, zbytnio nie trzeba mu pomagać). Kolejnym utrudnieniem są dwie gwiazdki, ale co to dla Ciebie? Radiowozy są powolne. Prościej będzie trzymać się prawej strony, bo wtedy unikniesz wpakowania się komuś na maskę. Wyścig trwa (przy dobrej jeździe) dwie minuty.

THE JOB
$50 000
Jest to jedna z najbardziej klimatycznych misji w Vice City: napad na bank. Wsiadajcie do taksówki i jedźcie pod bank. W przebraniu wparujcie do środka. Zmień broń na coś mocnego. Idź na górę, po drodze eliminuj po dwóch gliniarzy na piętro. Wróć po menedżera. Zejdź na dół i pozabijaj funkcjonariuszy S.W.A.T.. Wyjdź, zabij jeszcze kilku i wsiadaj do samochodu. Z tylko trzema gwiazdkami jedź do lakiernika, a potem do kryjówki. Gratuluję, masz Malibu!

GUN RUNNER
$2000
Był zamach na Philla! Bierz brykę i wal w oznaczone samochody, tak aby spadały z nich skrzynki z bronią. Zabieraj oręż i wykończ wszystkich, co trzeba. Proste tylko w teorii. Najlepiej rozprawiać się z nimi z samochodu (strzały prze okno).

CAP THE COLLECTOR
$30 000
Sonny będzie próbował przejąć Twój biznes wysyłając w Twoje punkty w mieście mafię. Zacznij tę misję z szybką bryką, a nie będziesz miał najmniejszych problemów z kolesiami na motorach. W sumie będzie sześciu kolesi na trzech motorach.

Shrek, ja w dół patrzę!


KEEP YOUR FRIENDS CLOSE...
$30 000
Nie chciałbym zdradzać fabuły, więc pokrótce. Uzbrój się najlepiej jak możesz i wybij wszystkich co do nogi. Pamiętaj, że na dole przy schodach zawsze czeka na Ciebie zdrówko i pancerz. I to by było na tyle głównego wątku GTA Vice City.

BOOMSHINE SAIGON
$4000
Jesteś pod wpływem jakiegoś bliżej niezidentyfikowanego gazu i musisz zawieźć Philla do lekarza. Po dojechaniu do szpitala Twój przyjaciel uzna, że za dużo tam Vietcongu (!) i glin, i każe się zawieźć do dawnego lekarza wojskowego. Trzeba jechać niemal bez błędu, aby ukończyć tę misję. Jeśli samochód zbytnio Ci się "rzuca" na boki, to zwolnij niemal do zera i kontynuuj jazdę. Wsłuchajcie się w teksy Philla (rządzą!).

LOOSE ENDS
$16 000
Uzbrój się u Philla w miniguna i zmykaj do telefonu. Wykończ wszystkich w garniturkach i idź po teczkę. Uważaj - broni jej pięciu człowieka. Potem leć do wyznaczonego punktu dal helikopterów i zgarniaj kasę.

Dziękuję za uwagę i do następnego imadła! Być może już do GTA Andreas City?

P.S. Nie grupowanie misji jest przemyślanym działaniem mającym na celu podkreślenie, że ten poradnik nie jest przekopiowany z jakiejś strony, a własnoodnóżnie wstukany i wymagał niemało pracy powyżej podpisanego :]


29     Poprzednia strona Spis treści Nastepna strona     NIEZŁY WYCISK: Grand Theft Auto Vice City